NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ „BIAŁY PRĄDNIK”

Organizacja Pracy

INFORMACJA DLA PACJENTÓW W PORADNI PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

REJESTRACJA DO PORADNI NA WIZYTY I TELEPORADY ODBYWA SIĘ W GODZINACH:

                                                    8:00-18:00

  • Osobiście
  • Telefonicznie 12/ 415 – 32 – 42 oraz 12/ 415 – 35 – 86
  • Za pośrednictwem osób trzecich

Zgłoszenia na recepty, wyroby medyczne będą przyjmowane telefonicznie, osobiście oraz za pośrednictwem osób trzecich

Jak przebiega teleporada
  1. Przed udzieleniem teleporady potwierdzenie tożsamość pacjenta. Lekarz robi to na podstawie przekazanych przez pacjenta danych lub danych wskazanych w dokumentacji medycznej czy deklaracji wyboru, okazanych przy wideoporadzie (np. dowód osobisty) albo wskazanych w Internetowym Koncie Pacjenta.
  2. Przeprowadzenie wywiadu z pacjentem oraz analiza jego dokumentacji medycznej.
  3. Udzielenie świadczenia zdrowotnego, czyli ustalenie jednostki chorobowej, oraz zlecenie właściwego postępowania medycznego.
  4. Ocena, czy teleporada jest wystarczająca, by rozwiązać problem zdrowotny pacjenta.
  5. Poinformowanie pacjenta o konieczności stacjonarnej wizyty, jeżeli problem zdrowotny uniemożliwia udzielenie świadczenia zdrowotnego w formie teleporady.
  1. Porada lekarza, pielęgniarki, położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej może odbyć się w formie PORADY TELEFONICZNEJ . Porada telefoniczna świadczona jest w  sytuacji, gdy zakres niezbędnych czynności do zrealizowania na rzecz pacjenta nie wymaga osobistej jego obecności. W razie wystąpienia objawów wskazujących na konieczność wizyty bezpośredniej w przychodni wizyta ta odbywa się z pominięciem teleporady.
  2. Pacjent na teleporadę umówiony jest na konkretną godzinę. Podczas rejestracji poinformowany będzie o formie kontaktu telefonicznego z lekarzem, pielęgniarką, położną (czy dzwoni pacjent, czy dzwoni lekarz).

Podczas teleporady lekarz może wystawić:

e recepty – kod otrzymuje pacjent za pośrednictwem IKP lub lekarz podaje pacjentowi telefonicznie, z otrzymanym kodem oraz numerem PESEL receptę można zrealizować w aptece.

eZLA – nie ma konieczności wydruku zwolnienia,

eZWM zaopatrzenie na wyroby medyczne – numer podawany jest pacjentowi telefonicznie,

– w uzasadnionych medycznie  przypadkach skierowanie na badania laboratoryjne, diagnostyczne.

Skierowania są do odbioru w recepcji.

Rejestracja na porady telefoniczne możliwa jest drogą telefoniczną. osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich.

–  Pacjent ma możliwość zapisania się na teleporadę z wyprzedzeniem.

Po odpowiedniej weryfikacji stanu zdrowia otrzymają Państwo od lekarza POZ zalecenia, e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, skierowania na badania, skierowanie na środki ortopedyczne.

– Zawieszamy do odwołania płatne badania.

W celu wypisania e-recept na leki przyjmowane przewlekle należy złożyć prośbę telefonicznie, osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich.

Skierowania na zabiegi wykonywane w gabinecie zabiegowym są realizowane na bieżąco z wyjątkiem poboru materiału do badań laboratoryjnych.

 

Diagnostyka obrazowa (USG, RTG):

SCDZ Medicina Sp z.o.o.

  1. Grzegórzecka 67C , 31-559 Kraków
  2. tel. 12 345 70 01 do 05

NZOZ SONO-X Sp z.o.o.
(diagnostyka RTG)

  1. Rusznikarska 17, 31-261 Kraków
  2. tel. 12 632 96 99 (pn-pt: 8:00 – 14:45)

Zakład RENTGENA i USG Wyrobek Sp. z.o.o

  1. Smoleńsk 25A/2, 31-108 Kraków tel. 12 422-00-63 (od 9,00 – 16,00)
  2. Kronikarza Galla 24 (teren MSWIA) , 31-053 Kraków (od 8,00 – 15,00)

Badania laboratoryjne:

Materiał do badań analitycznych pobierany jest:

Punkt pobrań czynny w punktach HORMON-DIA
od 8:00 do 11:30 od poniedziałku do piątku.

  1. Najbliższe punkty pobrań:
  2. Rusznikarska 17 p. 415, 31-261 Kraków
  3. Mazowiecka 25, 30-019 Kraków
  4. Długa 38, p. 215, 31-146 Kraków

 

Szczepienia w poradni dzieci zdrowych:

Szczepienia realizowane są zgodnie z obowiązującym kalendarzem szczepień.

Pani pielęgniarka lub lekarz kontaktuje się z rodzicami / opiekunami dziecka telefonicznie przypominając o szczepieniu.

Procedura dla Pacjentów: 

Pacjenci umówieni  na wizyty do  lekarza, pielęgniarki lub położnej  do przychodni przychodzą zgodnie z wyznaczoną godziną.

 

Przejdź do treści