Organizacja Pracy

INFORMACJA DLA PACJENTÓW W PORADNI PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ

W związku z panującym stanem zagrożenia epidemicznego zmianie uległa organizacja pracy podmiotu NZOZ BIAŁY PRĄDNIK SP Z.O.O.

ZADZWOŃ!

WYMAGANY  JEST WCZEŚNIEJSZY KONTAKT  TELEFONICZNY W CELU USTALENIA TERMINU WIZYTY W PRZYCHODNI

Możliwość skorzystania z teleporady pod numerem telefonu:

12/ 415 – 32 – 42
12/ 415 – 35 – 86

Zgłoszenia na recepty, wyroby medyczne będą przyjmowane telefonicznie

KAŻDY PACJENT ZOBOWIĄZANY BĘDZIE DO WYPEŁNIENIA ANKIETY NA MIEJSCU W PRZYCHODNI

ŚLEDŹ NA BIEŻĄCO AKTUALNOŚCI GŁÓWNEJ INSPEKCJI SANITARNEJ

>>> https://gis.gov.pl/kategoria/aktualności

 

KORONAWIRUS – ORGANIZACJA PRACY NZOZ ,,BIAŁY PRĄDNIK” SP Z.O.O

  1. Każda porada lekarza, pielęgniarki, położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej odbędzie się w pierwszej   kolejności w formie PORADY TELEFONICZNEJ . Porada telefoniczna świadczona jest w  sytuacji, gdy zakres niezbędnych czynności do zrealizowania na rzecz pacjenta nie wymaga osobistej jego obecności. W razie wystąpienia objawów wskazujących na konieczność wizyty bezpośredniej w przychodni wizyta ta odbywa się z pominięciem teleporady.
  2. Pacjent na teleporadę umówiony jest na konkretną godzinę i proszony o telefon do rejestracji, następnie rozmowa przekierowana jest do gabinetu lekarza.

Podczas teleporady lekarz może wystawić:

e recepty – kod otrzymuje pacjent za pośrednictwem IKP lub lekarz podaje pacjentowi telefonicznie, z otrzymanym kodem oraz numerem PESEL receptę można zrealizować w aptece.

eZLA – nie ma konieczności wydruku zwolnienia,

eZWM zaopatrzenie na wyroby medyczne – numer podawany jest pacjentowi telefonicznie,

– w uzasadnionych medycznie  przypadkach skierowanie na badania laboratoryjne, diagnostyczne.

Skierowania są do odbioru w recepcji.

  1. Dla bezpieczeństwa wszystkich, zapraszamy Pacjentów do naszej placówki pojedynczo.

Porada telefoniczna spełnia warunki klasycznej porady lekarza, pielęgniarki, położnej. Personel zobowiązany jest zachować pełen profesjonalizm i należytą staranność oraz na podstawie rozmowy sporządzić niezwłocznie  zapis w dokumentacji medycznej.

 Rejestracja na porady telefoniczne możliwa jest drogą telefoniczną.

–  Pacjent ma możliwość zapisania się na teleporadę z wyprzedzeniem.

Zalecamy TELEPORADY bezpieczną formę kontaktu z lekarzem POZ, pielęgniarką POZ i położną POZ.

Po odpowiedniej weryfikacji stanu zdrowia otrzymają Państwo od lekarza POZ zalecenia, e-receptę, e-skierowanie, e-zwolnienie, skierowania na badania, skierowanie na środki ortopedyczne.

– Zawieszamy do odwołania płatne badania.

W celu wypisania e-recept na leki przyjmowane przewlekle należy złożyć prośbę telefonicznie.

Skierowania na zabiegi wykonywane w gabinecie zabiegowym są realizowane na bieżąco z wyjątkiem poboru materiału do badań laboratoryjnych.

 

Diagnostyka obrazowa (USG, RTG):

SCDZ Medicina Sp z.o.o.

  1. Grzegórzecka 67C , 31-559 Kraków
  2. tel. 12 345 70 01 do 05

NZOZ SONO-X Sp z.o.o.
(tylko RTG klatki piersiowej)

  1. Rusznikarska 17, 31-261 Kraków
  2. tel. 12 632 96 99 (pn-pt: 8:00 – 14:45)

 

Badania laboratoryjne:

Materiał do badań analitycznych pobierany jest:

Punkt pobrań czynny w punktach HORMON-DIA
od 8:00 do 11:30 od poniedziałku do piątku.

  1. Rusznikarska 17 p. 415, 31-261 Kraków
  2. Mazowiecka 25, 30-019 Kraków

 

Szczepienia w poradni dzieci zdrowych:

Szczepienia realizowane są zgodnie z obowiązującym kalendarzem szczepień.

Pani pielęgniarka lub lekarz kontaktuje się z rodzicami / opiekunami dziecka telefonicznie przypominając o szczepieniu.

Podczas rozmowy telefonicznej zbierany jest wywiad epidemiologiczny w kierunku Covid 19 i rejestrowane są dzieci z ujemnym wywiadem.

Dziecko rejestrowane jest zarówno  na wizytę szczepienną jak i dzień wcześniej na teleporadę z lekarzem, który dokonuje na podstawie rozmowy z rodzicem / opiekunem prawnym wstępnej kwalifikacji do szczepienia. Po wstępnej kwalifikacji do Poradni z dzieckiem przychodzi jedna osoba dorosła.  Wymagane jest punktualne przybycie , w celu uniknięcia niepotrzebnego kontaktu z innymi szczepionymi dziećmi i ich rodzicami/ opiekunami.

 

Procedura dla Pacjentów: 

  1. Pacjenci umówieni  na wizyty do  lekarza, pielęgniarki lub położnej  do przychodni przychodzą zgodnie z wyznaczoną godziną.
  2. Każda osoba wchodząca do przychodni będzie miała wykonany pomiar temperatury ciała.
  3. Każdy pacjent zobligowany jest do wypełnienia „Karty wywiadu” związanej z Covid 19.
  4. Każdy pacjent ma obowiązek podczas całego pobytu w naszej placówce noszenia maseczki ochronnej na twarzy( maseczkę można mieć swoją lub zakupić w aptece)
  5. Każdy pacjent ma obowiązek dezynfekcji rąk – dozownik z płynem na poczekalni.
  6. Na wizyty w przychodni Pacjenci zobligowani są przychodzić pojedynczo. Dopuszcza się wejście do budynku opiekuna w przypadku osób niepełnosprawnych, małoletnich oraz osób starszych wymagających stałej obecności osoby nadzorującej.